18th , 18th , 18th


hello peps . aper ader dgn number 18 ney ? haa ! meh sini aku naa story pasal kisah di sebalik number 18 . mcm koank sume tahu . tahun ney aku akan masuk ke alam remaja . yeah ! dunia yg penuh dgn sosial . insyallah aku akan jge diri aku dri trlibat ke kancah yg bahaya . haha . okay . act , aku bukan naa cite pasal umo aku , bkan naa cite pasal nombo uma aku . tapi aku naa cite pasal sesuatu kisah di sebalik nombor 18 ney .



ney cerita cinta . hati girl A telah dicuri pada 18th of september 2008 oleh boy B . diorang knal pun secara ta sngaja di sebuah laman sosial . then knalknal and boy B ney pun melamar laa girl A sbgai kekasih boy B . girl A ney pun dgn gatal nye trima . hampir 6blan doank couple di alam maya . smpai satu ari selepas 6blan , doank jmpe di satu tmpt . prjmpaan ney menguatkan lagi cinta antara girl A dan boy B . lame gak laa girl A and boy B ney couple .

7months ago , girl A dpt tahu boy B ney mempermainkan dia . dia sedih sgtt . tpy ape yg girl A bole uat selain menerima kata putus oleh boy B . girl A seolaholah ilang arah . tpy girl A mampu kawal semua tu . alhamdullilah . smpai laa 2 blan mereka berpisah , boy B dtg blik pada girl A . wahh ! wktu tu girl A bukan main gembira lagi . then boy B pun minta laa couple blyk . girl A pun trima laa . sbb sayang girl A tok boy B masih ada . rasminya , doank coup blyk .

every month mereka wish anniversary . smpai laa anniversary for 1years11months , boy B uat hal lagi . kali ney girl A daa tanaa bgy muka kat boy B . katakata ptus plak dri girl A utk boy B . ecoknye , anniversary utk 2tahun . tapi apa kan daya . jodoh bkan berpihak pd mereka . anniversary ttap di ucapakn walopun tade ape ape ubungan .

dri aritu smpai laa skunk , mereka hanya berkawan . smpailah ke arini , mereka hnye berkawan . walopun dlam hati girl A masih ade utk boy B . dan arini juga , genaplah anniversary 2years4month .

Happy Anniversary for girl A and boy B