anugerah intensif pelajar cemerlang PMR 2010 daerah sepang :)


dewan serbaguna bandar baru salak tinggi

11 february 2011 , aku pegy sepang . adek aku dpt anugerah . dalam entri sebelum ney kan aku daa cite pasal adek aku pnye PMR . ta engat ? KLIK SINI . haa ! daa engat daa ? bgus .

so , semalam penyampaian anugerah ats kejayaan dia laa . bgus laa parlimen sepang . menghargai pelajar yg berjaya .


adek aku nan anugerah yg dia terima

dia dpt wang , calculator , and sijil . duit dpt berapa ? adalah sikit . hee . aku pkay aper plak ? alaa ! simple jea .

jubah itam with cotton beads shawl

pemakaian tudung aku ikut tuto dri AyunAyunar . m
aklum laa ! aku ney ta reti sanagat pkai shawl . hee . thanks kak ayun . daa laa . mlas aku coret bnyk bnyk . ketandusan idea .

congratulation to my brother . hee .