where i am ?

mane kau naa ? okay , aku ta pegy luar negara pun . aku bercuti kat dlam negeri jea . dan bukan bercuti pun . aku hadiri sape punya wedding tah . aku pun tatau . haha . kat Parit Buntar , Perak jea . mak aku ckap sepupu aku . tpi aku mcm ta kenal jea .

" nie kali kedua akak jumpa nan doank " , ibu aku ckap .
" hah ? biar btol ! ptot laa mcm blur jea " , aku ckap .

hah ! pastu ibu aku bantai gelak . waktu kami berborak , tade sape . ayh , adik , nan adik aku lgi soank pi beli burger . mak ngah aku nan akak sedara aku pi shupin agy . aku pun mlas naa lyan ibu aku . dia kalo dpt gelak , esok pun ta tentu berhenti .

kluar uma kul 8pgi mcm tu . campur jammed tolak benti kat R&R darab kemalangan bahagi tido , kul 1lbih smpai laa kat Parit Buntar . daa laa pkai baju kurung . aku rasa mcm daa tido dlam kete pkai jubah . panas kemain ! tpi alhamdullilah . sampai gak .

then , bermalam kat Hotel Melor Inn , Parit Buntar . 3bintang laa aku bgi . tpi 5BINTANG utk WiFi . haha . then kul 8mlam kuar pi mkan dkat area area sini jea . then g shupin . bnyk plak baju and seluar and skirt aku beli . haha . cmpur tiga tiga tu bnyk laa . then , blik , update blog smbil mata kee letak lidi . haha .

tgk kaki aku ! putih ohhh ! kaki jea laa . muka mcm kena arang

can I be a Melor Inn Hotel model ? bhaha

okay , ni gmba dri webbie jea . dlm bilik time ni . me with my momma !

I told to her to do "peace" . but she put her "peace" at my face . OMG momma !