sis a'an wedding ♥

Hi ,

okay , aku memang jakun sikit nak update entry yg peristiwanya dah lepas . tapi , kau kesaa apa kan ? janji kau baca . huahuahua .

back to topic , 1st october 2011 , my
cousin wedding . hah ! lama kan ? baru nak update sekarang . hee . I'm take over the flower girl's sebab aku ni gedikkk sanaddd . haha . aku suka yg comel comel ni . membuat kan aku teruja . tapi flower girl aku ni lasak sikit . seksaited tgk pengantin gamaknya . huahua . tema wedding peach + kelabu . mula mula mcm weirdo gak . sekali aku pergi merantau cari baju , perghhh ! cantik gak gabungan colour ni . aku tanaa ckap bnyk , korang layan laa gambar gambar yg terpamer ni .

akad nikah dulu eh !


atototo . shuweetnya .


dari pengantin lelaki kepada pengantin perempuan

dari pengantin perempuan kepada pengantin lelaki

the bride

the groom

Selamat Pengantin Baru

tu dia kumpulan marhaban sebelah perempuan dah mai dah . haha . sebenarnya ni makcik makcik aku , ibu aku ada . enam dari kiri tu ibu aku . glamour you ! haha .

well , ni tak ramai lagi . ad lagi yg tak bergambar . huahua . angka sebenar tidak dapat dikenal pasti .

okay ! habisss ! sampai di sini saja lah ..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

apa ? nak tgk gmba flower girl's ? haha . saja jea susupen sikit .

nahhh ! I present to you the flower girl's . haha . dah mcm apa dah .

*ignore my oily face .
from left , shasha , me and sarah .

my fav flower girls . depa ni adek sedara aku jea pun . huahua .

okay ! cukup laa . ni serius dah habis . ta tipu dah . nanti nanti kau kawen , aku update lain okay ?

Bye :)