cantik sgt ker ?

whoaaa ! daa lama sgt ta update blog . maklum laa busy sesanad nye . mengalah PM busy nye . haha . rasanye naa update 10 entry dlm satu masa . bnyk btol cite yg aku naa share . tpy ta terbaca plak koank kunk . so , ta pyah laa . update satu satu dulu laa .

okay . cukup laa aku merepek meraban ! berbalik pada tajuk entri kali ney . cantik sgtt ker ? sape yg cantik sgtt ney ? haha .

tajuk entry ney uat kau mara ? ader aku kesaa ? haha . okay . entry kali ney khas tok bdak gemokk . ryranazri .

ari ahad , bape aribulan tah . aku ta engat . aku teman laa awek ney pergi saloon . dalam erti kata lain , aku baik laa sbb aku rela tman dye ney . walopun bosan tahap gaban . bygkan dri kul 1 lbih smpai kul 6.45 dye uat rmbut . haih ! tpy aku ta salahkan dye . amoi yg uat rmbut dye tu laa . mcm siput sedut . tempat pun kat negara mane tah . asal aku kuar hirup udara kat luar , mesti ader jea bangla yg lalu . ta pun indon . mmg penin aku . kdang kdang aku pk yg aku pergi melancong pun ada . okay , daa ckup sampai situ . then masuk blyk , jlan jlan sana , jlan sini . duduk , tido , bngn blyk . ta gak siap . then , memulakan operasi mencari majalah . haa ! padan muka org kdai tuh ! penin tgk aku . nahhh ! rasakan ! sape soh uat keje mcm siput sedut .

okay , sudah ckup aku membebel . skunk koank tgk jea laa gmba yg ta bnyk sgtt ney . 3 gmba jea pun .

bru pas abis cuci rambut

mengeringkan rambutnya

sesi apa tah ney , aku pun tatau

* p/s : to ryra , haha . jgn mara mara . nanti cepat tua . t tade org naa ! haha . take it positive .
love you bebeh !