engat aku kesaa ?

hye ,

okay , entri kali ney berangin sikit ! kepada makhluk ALLAH yg ta puas hati dengan aku ! meh sini baca dengan teliti !

  • engat aku kesaa kalau kau benci aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau unlike aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau blacklist aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau femes ames ?
  • engat aku kesaa kalau kau bukan kawan aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau tanaa aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau tak kenal aku dah ?
  • engat aku kesaa kalau kau lagi kaya dri aku ?
  • engat aku kesaa kalau baju kau lagi hot dri aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau dpt dia dri aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau ta belanja aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau back up dia ?
  • engat aku kesaa kalau aku cuma pegang 'ex-gf'' kau ?
  • engat aku kesaa kalau ader org ckap kau kakak/abang aku ?
  • engat aku kesaa kalau ader org ckap muka aku sama macam kau ?
  • engat aku kesaa kau keje high class dri aku ?
  • engat aku kesaa kalau kau daa ader lesen memandu ?
  • engat aku kesaa kalau kau lagi tinggi dari aku ?

okay , cukup ! baca laa lagi . mane tau koang ader terselit dalam kategori diatas . kalau ader , mohon maaf laa ye !


p/s : ENGAT AKU KESAA NAN KAU !

* segala coment bole laa ditinggalkan di page CHAT SPACE .