mentekdarah kat Ice Room , Nilai :)

ari ahad tuh , pas blik dri anta adik aku blik asrama , aku nan family aku pun pegi laa nilai square . beli kain uat baju . baju raya kot . haha . gila awal kan ? ader aku kesaa ! jln punya jln skali penat tahap gaban . so , aku nan maksu aku pun berpakat naa mkan kat ICE ROOM ni .

best gilakk !

view from front door .

yg aku suka sanadd dgn ice room ni colour kdai ni . sume ijau ! menyenangkan mata dan minda btol laa tempat ni .

sempat berposing menanti makanan dan snow ice dtg .

my dad and my mom .

ngah sibuk berposing posing , masa yg dinantikan tlah pun tiba . perghh ! naa menangis pun ader tk snow ice ni . nmpk sdap ! koank lyan jea laa ape yg kami order . hee .

Tropical Mixed Fruit Snow Ice . ni ayh and ibu aku punya .

Mango Pomelo Snow Ice . ni aku nan maksu aku punya .

Spaghetti Cream Sauce with Chicken . ni aku punya !

BBQ Bun . ibu aku punya .

Noodle Soup with Seafood . maksu aku punya .

Black Pepper Sauce Chicken Rice . ayh aku punya .

mmg best makanan kat sini . especially , snow ice . yummy ! for those yg belum try benda alah ni , pegy are try . ta laa mhal mane pun . berpatutan !

okay laa . byee !

*segala coment bole laa ditinggalkan di page Chat Space .