hols ♥


pada ... bape aribulan tah , yg aku ingat ari khamis , jumaat , sabtu , ahad . haa lame kan ? aku nan family aku pegy bercuti . bercuti kat mane ? kat mane kau naa ? haha . kat PENANG babe ! kau ader ? aku tau laa kau ader pegy penang . tapi ... ader aku kesaa ? haha . okay daa , back to topic for this entry .

malam khamis tuh aku g kl sentral . sbb ape ? sbb iteowg g penang naek KTMB . kau ader ? tade kan ? so , rilek jea . so , jadual iteowg naek keteapi kul 10 mlam . lmbt kan ? mcm mak jenin aku tggu keteapi tuh . haih ! akhirnya ! masa yg ditggu pun tiba . dgn perasaan berkobar kobar aku pun masuk dlm keteapi tuh . then , perjalanan ke penang pun bermula .

sampai kat jeti penang kul 5.45 someting mcm tu laa . aku pun ta engat . sbb aku ta ckup tido . susa btol naa tido dlm keteapi tuh . aku jea kot ta tido . eh ? tah laa . haha . aku daa mlas naa tulis detail . kau lyn jea laa gmba dri DSLR aku yg muraa ney .


rmaikan org yg naa g Penang ? haha

kami tiba di jetty Penang dan menanti feri tok ke Penang

my dad and my mom . awww

dalam RapidPenang

lepak-ing Padang Kota Lama

cruise Penang

my aunty and my cousin

jom beli jeruk colour !

Char Keuy Teow ! betul ke ejaan tuh ? lantak laa . tgk udang tuh ! perghh ! besaa kan ?

Bangunan MPPP

bergamba di tempat tido kami . haha

weyh ! sama ta ? haha . kartun ape tah ni . lupa naa tnya name dia . haha

comel kan ?

layan jea laa ptung ni .

permandangan Batu Ferringhi . btul ker ejaan ni ? abaikan =='

aku tatau nape maksu aku ta suke tangkap gambar . haih =='

dlm Mercedes babe ! pemandu pelancong bwk Merc ! ta bole blah !

thankss abang Am ! cuz bwk kami jlan jlan naek Merc ! haha

Bukit Bendera

KTMB Butterworth

dalam ETS .


tu jea laa yg aku naa share nan kau . ta bnyk bnda pun . ta best pun journey kiteowg . my dad ckap , dia naa repeat g Penang . kali ni bwk kete plak . so , im just wait the time coming . hee .

okay laa . bye .

* segala coment bole laa ditinggalkan di page Chat Space .