yummy ♥



hye ,

ari ahad aritu (semalam laa) , aku kuar nan maksu aku g mid valley . kami pegy menggunakan pengangkutan awam . kenapa naek pengangkutan awam ? sbb maksu aku ta rela naa tempuh kesesakan di kl even dia keje kat kl skalipun . so , we decide parking at bukit jalil . naek lrt smpai bandar tasik selatan then naek komuter . wahh ! ney first time aku naek komuter . so batak sikit laa . skali daa naek , perghhhh ! mcm sardin dlm komuter tuh . mmg penin aku dibuatnya .

okay , memandangkan komuter ader koj wanita , so kami pun naek kat bahagian koj wanita . yang membuatkan aku geram , daa terpampang tulis koj WANITA , tapi kenapa LELAKI mesti masuk dkat koj wanita . grr ! pastu naa memekak dlam train , "aku malulah" , "muka aku daa tebal seinci laa" , haih ! kau buta ker ape ? ataupun ney first time gak kau naek komuter ? ataupun kau daa ta kenal jantina kau ? haih ! mcm mcm !

then sampai jea mid , kami terus cri purse ibu aku . then aku pun decide naa beli kat jusco jea . malas naa pusing pusing . penat . then , kami pun pergi laa cri dessert impian maksu aku . pusing sana pusing sini , ta gak jumpa . so , kami pun tnya kat information counter . dessert ape ?

jeng jeng jeng ~~~

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

tadaaaa ! PANKEK DURIAN !



hah ! mmg sdp benda ney . aku pun tatau mane maksu aku tau pasal pankek ney . sdp sangat . kalo koang pegy midvalley , jgn lupa beli benda ney . ta rugi . i pek ney rm10 . ader 6biji dlm pek ni . kat mane naa cri benda ney ? koank tau big apple kat mid ta ? kalo tatau pegy tanya kat information counter . koang tau jln naa pegy the garden ? tatau ? lantak kau laa ! mlas aku naa terangkan . korang daa jumpa big apple nanti , depan sikit tu jea lgi , hah ! daa jmpe benda ney . pastu beli lah . tade dye bgi tester derr . bnyk comel muka koank !

FYI , benda ney boleh tahan 3 jam jea . pastu nanti mesti ta elok kalau koang dedahkan kat panas . kalo koank hang then teringin naa bgi kat parents koank , bila naa blik bru koank beli . kalau ta nanti ta elok . okay . tu jea laa yunk aku naa gtau koank . ta slahkan kalau cuba benda yg baru ?

p/s : dekat sunway piramid pun ader gak kot . tpi tatau celah mane . hee

* sebarang coment boleh ditinggalkan di ruangan CHAT SPACE